ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
Da. Ukoliko želite da izvršite porudžbinu, potrebno je da kreirate korisnički nalog.
Ukoliko želite da potražite određeni proizvod, molimo koristite polje za pretraživanje sajta. Unesite
reči za pretragu i ako postoje na sajtu, prikazaće Vam se lista rezultata.
Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude ali ne podrazumeva da su dostupni u svakom
trenutku. Raspoloživost robe možete proveriti plasiranjem narudžbine. Takođe možete nas
kontaktirati putem elektronske pošte: pitanja@sge.rs.
Tehničke karakteristike i specifikacije proizvoda su navedene u samom opisu proizvoda i u sekciji
Dodatne informacije na stranici pojedinačnog proizvoda. Ukoliko želite dodatne informacije
možete nas kontaktirati putem elektronske pošte: pitanja@sge.rs
Ukoliko je potrebno promeniti porudžbinu, kontaktirajte putem elektronske pošte: pitanja@sge.rs
Na našoj internet prodavnici moguće je plaćanje isključivo platnim karticama.
Trenutno nije omogućeno registrovanje pravnih lica i preduzetnika na kao kupaca na našoj internet
prodavnici.
Nakon dodavanja i potvrde željenih proizvoda u korpi, sistem nudi opciju da se unese druga adresa
za isporuku narudžbine.
Isporuku kupljene robe vršimo isključivo kurirskom službom na adresu kupca.
Ukoliko želite da otkažete porudžbinu, možete nas kontaktirati putem elektronske
pošte: pitanja@sge.rs.
Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije bez KiM. Isporuka van teritorije Srbije
nije moguća.
Ukoliko ste zaboravili lozinku, molimo koristite opciju „Zaboravili ste lozinku?“ koja se nalazi na
stranici Moj nalog. Unesite svoje korisničko ime ili adresu e-pošte. Primićete vezu za kreiranje nove
lozinke putem e-pošte.
U upravljačkom panelu svog korisničkog naloga možete videti svoje nedavne narudžbine, upravljati
isporukom i adresom za fakturisanje i izmeniti lozinku i podatke o nalogu.
Uputstvo za korišćenje internet prodavnice u pdf formatu možete prezeti ovde.